پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251258
براي مقابله با دشمن در هر زمينه‌اي بايد نقشه کلان ترسم کرد
تاریخ انتشار : 1400/11/29 13:34:30
نمایش : 834
امام‌جمعه موقت شهر فارسان گفت: براي مقابله با دشمن در هر زمينه‌اي بايد نقشه کلان ترسم کرد و مردم را از آينده و نقشه‌هاي دشمن آگاه ساخت رهبر انقلاب مهم‌ترين و فوري‌ترين نياز را در اين مرحله از جنگ را ترفندهاي دشمن، داشتن نقشه کلان راهبردي مي‌داند و در اين زمينه قائل به مديريت جامع و متمرکز هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسلم رضايي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان به ماه رجب اشاره داشت و گفت: ماه رجب ماهي است که پيامبر (ص) فرمودند: رجب ماه خداست چون در اين ماه رحمت خدا بر امت من به‌شدت فرومي‌بارد يعني ريزش شديد رحمت از سوي خداوند بر بندگانش که يکي از مظاهر بزرگ تواب بودن خداست و اين مظهر تواب بودن ماه رجب است.
 
وي افزود: اگر نفس انسان تاريک و آلوده باشد راه رزق و روزي بسته مي‌شود، افرادي که مي‌گويند مشکل اقتصادي دارم و هر چه تلاش مي‌کنم مشکلم حل نمي‌شود يا در ازدواج فرزندانم مشکل‌دارم يا فرزندار نمي‌شوم و بقيه مشکلاتي که در زندگي ما وجود دارد يکي از مهم‌ترين عواملش آلوده بودن نفس است که بايد استغفار اين آلودگي برطرف شود ما از خدا مي‌خواهيم توفيق توبه واقعي بر همه ما عنايت بفرمايد
 
وي تصريح کرد: يکي از مطالبي مهمي که مقام معظم رهبري در اين چند سال گذشته به آن اشاره داشتند: مسئله جهاد تبيين است يعني دشمن با همه توان دنبال اين است که مسئله انقلاب اسلامي در جنگ تحميلي و اهداف انقلاب و فرهنگ ديني و اسلامي و سبک زندگي اسلامي در همه آنچه مربوط به اسلام و انقلاب وجود دارد را آن طوري که مي‌خواهد به خورد مردم جامعه بدهد همان چيزي که حضرت آقا فرمودند اسلام آمريکايي
 
حجت الاسلام رضايي گفت: وظيفه همه ما مسلمانان اين است که مطالب مهمي که درباره اسلام و انقلاب وجود دارد را با همه توان براي مردم کشورمان و مردم منطقه و آزادي خواهان دنيا آن‌طور که واقعيت دارد آشکار و تبيين کنند که همان اسلام ناب محمدي است
 
وي بيان داشت: مهم‌ترين ابزار دشمن در بيان مطالب کذب و دروغ در مورد اسلام و انقلاب هجمه رساني‌اي است که مهم‌ترين اين ابزار شبکه‌هاي اجتماعي و ماهواره‌اي است يعني در حال حاضر مهم‌ترين جنگ دشمن در مقابل ما جنگ فرهنگي و اعتقادي و ديني است پس بر همه مسلمانان واجب است در مقابل اين جنگ دشمن بايستند و مقابله کنند و اسلام و انقلاب دفاع کنند که حضرت آقا از اين جهاد تبيين تعبير کرده‌اند.
 
امام جمعه موقت شهر فارسان اظهار داشت: ما در اينجا چند نمونه از الگوهاي که حضرت آقا در سخنراني‌هاي متعدد بر آن اشاره فرموده‌اند را بيان مي‌کنيم. در زمان جنگ اقتصادي شايسته نيست که مردم اطلاعتي کمي در اين عرصه داشته باشند در اين سال‌ها حضرت آقا تلاش کرده‌اند بابيان مباحث تخصصي اقتصادي مردم را مجهز به فهم راه‌حل‌هاي درست اقتصادي کنند. تا هم مردم راه‌حل مبادي اقتصادي را درست درک کنند و هم از مسئولان مطالبه‌هاي اقتصادي درست داشته باشند تا مسئولان با مطالبه درست مردم تصميم‌هاي اقتصادي درستي بگيرند.
 
وي افزود: براي مقابله با دشمن در هر زمينه‌اي بايد نقشه کلان ترسم کرد و مردم را از آينده و نقشه‌هاي دشمن آگاه ساخت رهبر انقلاب مهم‌ترين و فوري‌ترين نياز را در اين مرحله از جنگ را ترفندهاي دشمن، داشتن نقشه کلان راهبردي مي‌داند و در اين زمينه قائل به مديريت جامع و متمرکز هستند.
 
وي به‌روز 29 بهمن‌ماه اشاره داشت و بيان کرد: 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتي و کارآفريني که مقام معظم رهبري نخستين بار در شهريور 1389 به مسئله اقتصاد مقاومتي اشاره داشتند و در 29 بهمن 92 سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي را ابلاغ کردند.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html